Šeši įprasti svorio metimo mitai

Gydytojo dietologo konsultacija. Jau išbandėte grikiu dieta, sveika mityba ar svorio metimo programa, tačiau nesulaukėte ilgalaikio rezultato? Nesusikurk perdėtų iliuzijų, nes liksi nusivylęs vėl, ir vėl, ir vėl, ir vėl. Norint numesti svorio, reikia papildomų 30 kg. Iš mokslininkų, kurie keletą dešimtmečių nagrinėjo svorio metimo subtilybes, tyrinėjimų galime sužinoti išties nemažai. Skirtingi maisto produktai organizme įveikia skirtingus medžiagų apykaitos kelius.

Ir teoriškai, ir dažniausiai praktiškai galima įsitikinti, kad iš tiesų visos kalorijos yra vienodos.

Kaip pagreitinti svorio kritimą?

Galite priaugti svorio valgydami ir sveiką maistą, jeigu jo valgote daug. Kalorijų šaltinis yra svarbus dėl kitų priežasčių. Taigi, nieko keisto, kad šiuolaikinė maisto industrija išrado tokius patiekalus, kurių vis negana, ir norisi suvalgyti tikrai labai daug, kol apima pasisotinimo jausmas.

Verta paskaityti

Kuo valgio maistinė vertė yra didesnė, tuo didesnė tikimybė, kad pasisotinsite suvalgydami mažiau. Tai patvirtino ir Harvardo universitete neseniai atliktas tyrimas. Režimas: mityba, treniruotės ir lengvas badavimas Taigi, svarbiausia yra ne aiškintis, kas yra kalorija, bet valgyti kokybišką maistą, kuris būtų maistingas.

šeši įprasti svorio metimo mitai geriausias būdas deginti riebalus organizme

Viskas priklauso nuo proto Kaip sako dauguma mitybos specialistų, iš tikrųjų ne kūnas ir ne virškinimo sistema sukuria viršsvorį — tai padaro protas. Mitai ir faktai apie lieknėjimą ir mitybą 6 moksliškai patvirtinti svorio metimo būdai poilsiavieteasveja. O problema ta, jog po daugelio blogų sprendimų pasikeičia mąstymo būdas, tai yra, smegenys padidina žmogaus alkį ir blogą sprendimą bando atpirkti pasitenkinimu bei sotumo jausmu.

šeši įprasti svorio metimo mitai prarasti pilvo riebalus ir nieko kito

Pagrindiniai svorio metimo principai Tačiau yra ir gerų naujienų: mąstyseną galima keisti. Tai įmanoma daryti tokiais būdais kaip sveiko maisto moterų geriausias svorio metimo paketas, fizinio lavinimo pratimai, nekaloringas maistas.

Daktaras J. Visi, kas teigia, jog tam pakaks vos 12 savaičių — meluoja. Taip pat vertėtų atkreipti dėmesį į jus supančią aplinką, įspėja D. Moksliškai įrodyta, kad žmonės, kurie ant virtuvės spintelių laiko tokius nesveikus produktus kaip gazuoti gėrimai ar sausainiai, sveria iki dešimties kilogramų daugiau nei tie, kurie tokio įpročio neturi.

Be to, jeigu jūsų dieta bus pernelyg griežta, labai tikėtina, kad ji duos priešingų rezultatų, dėl ko ims trūkti valios ir prasidės persivalgymo priepuoliai.

6 moksliškai patvirtinti svorio metimo būdai

Nors laikydamiesi šių dietų, jūs iš tiesų galite numesti svorio, tačiau jos gali būti labai žalingos jūsų sveikatai. Atsisakius tam tikrų maisto produktų, organizmas negauna visų reikalingų maisto medžiagų.

Tad nenuostabu, kad žmonės labai greitai pavargsta nuo tokio vienpusiško maitinimosi ir vėl priauga svorio.

  1. Pasidalink su draugais!
  2. Mesti svorį skrisdamas
  3. Reikia atkreipti dėmesį, kad yra tik keli paprasti dalykai, kuriuos reikia žinoti apie svorio metimą.
  4. Plauti ekologiškai ploną
  5. Valgyti svorio netekimui
  6. Spausdinti Svorio metimas: mitai ir tikrovė Shutterstock nuotr.

Tyrimais įrodyta, kad sveikiausias ir efektyviausias būdas visam laikui atsikratyti nepageidaujamų kilogramų yra per savaitę numestus maždaug po — gramus. Svarbiausia tobulinti savo mitybos ir judėjimo įpročius, tuomet galėsite sėkmingai kontroliuoti savo kūno svorį.

Kartu jūs sumažinsite riziką susirgti širdies ligomis ar diabetu, išvengsite aukšto kraujo spaudimo.

šeši įprasti svorio metimo mitai kaip pašalinti žarnyno riebalus

Mitas: Sveikai maitinantis nebūtina sportuoti. Tikrovė: Norėdami efektyviai deginti riebalus negalite pamiršti nė vieno iš keturių lemiamų komponentų: fizinio aktyvumo, subalansuotos bei nekaloringos mitybos ir, be abejo, tikslo siekimo bei motyvacijos.

Visada geriau yra sudeginti riebalus, nei kankintis badu.

šeši įprasti svorio metimo mitai ar ghrp6 degina riebalus

Norint, kad riebalai tirptų, būtinas kalorijų deficitas, kurio siekti galima dviem būdais. Vienas jų — sumažinti iš maisto gaunamų kalorijų kiekį, kitas — padidinti kalorijų sudeginimą treniruotėje. Ironiška, bet dauguma yra linkę sumažinti kalorijų kiekį iki badavimo lygio ir treniruojasi labai mažai arba visai nesitreniruoja, ir tai natūralu, nes žmogus tiesiog nebeturi tam pakankamai jėgų.

šeši įprasti svorio metimo mitai numesti svorio mezomorfo patinas

Tuomet sumažėja liesoji kūno masė ir atsiranda badavimo reakcija, dėl kurios organizmas ima kaupti maisto atsargas. Efektyviausias būdas yra valgyti daugiau išlaikant mažą kaloringumą ir treniruotes paversti savo gyvenimo dalimi.

  • Lapė 13 utah didelis budas svorio netekimas
  • 6 blogiausi svorio metimo patarimai - DELFI FIT
  • 6 moksliškai patvirtinti svorio metimo būdai | nemunoslenis.lt
  • Todėl geriau saikingai mėgaukitės glitimo turinčiais maisto produktais, kaip ir visu kuo kitu.

Mitas: Specialūs treniruokliai, ar ypatingos treniruotės, gali pakeisti jūsų kūno formas daug greičiau ir efektyviau.