Zona de riebalų deginimas

Tai reiškia, kad praktiškai visas maistas, kurį suvartosi bus pasisavintas — taip išvengsi įkyraus užkandžiavimo. Tačiau ne treniruotės intensyvumas, o širdies susitraukimų dažnis ŠSD lemia medžiagą, naudojamą kalorijų deginimui — riebalus arba gliukozę. Sinefrinas synephrine — medžiaga, išgaunama iš karčiavaisio citrinmedžio citrus aurantium. Daugelis žmonių, pirmą kartą naudoję širdies monitorių, suprato, kad jiems nereikėtų atlikti tokių intensyvių pratimų, kaip jie galvojo anksčiau. Tačiau ne treniruotės intensyvumas, o širdies susitraukimų dažnis ŠSD lemia medžiagą, naudojamą kalorijų deginimui — riebalus arba gliukozę.

Jei pagrindinis jūsų fizinio aktyvumo tikslas yra numesti svorio, žinokite savo riebalų deginimo zoną ir palaikykite savo veiklą šioje srityje leis zona de riebalų deginimas padidinti sudeginamų kalorijų kiekį.

Riebalų deginimo zona kiekvienam žmogui skiriasi, tačiau žinoti šią nudegimo zoną naudinga atliekant fizinius pratimus, nes tai leidžia pritaikyti treniruočių intensyvumą pagal jūsų širdies ritmą.

Nustatykite riebalų deginimo zoną Norėdami apskaičiuoti riebalų deginimo zoną, naudokite formulę. Yra formulė, kaip nustatyti, kur yra jūsų riebalų deginimo zona.

mesti svorį 15 svarų per 2 savaites

Pirmiausia suraskite maksimalų širdies ritmą RCM. Norėdami tai padaryti, atimkite savo amžių išjei esate vyras, arba išjei esate moteris. Pirkite ir naudokite širdies monitorių.

Cette fonction est temporairement bloquée

Rinkoje yra daugybė širdies monitorių: laikrodžių ar apyrankės, krūtinės dirželiai ir net tie, kurie įmontuoti kai kurių kardio aparatų rankenose. Širdies monitoriai gali padėti tiksliai nustatyti širdies ritmą ir atsižvelgiant į jūsų amžių, ūgį ir svorį. Jie taip pat gali padėti nustatyti riebalų deginimo zoną. Širdies monitoriaus naudojimas leis jums tiksliau sužinoti, kur yra jūsų riebalų deginimo zona.

Riebalų deginimas

Taip yra todėl, kad širdies monitorius apskaičiuoja jūsų širdies ritmą, kai jūs darote fizinę veiklą, ir naudoja šią informaciją jūsų riebalų deginimo zonai apskaičiuoti. Daugelis žmonių, pirmą kartą naudoję širdies monitorių, suprato, kad jiems nereikėtų atlikti tokių intensyvių pratimų, kaip jie galvojo anksčiau.

Atidžiai apsvarstykite tai ir sutaupykite energijos. Širdies monitoriai krūtinės dirželio pavidalu yra daug tikslesni nei apyrankės ir laikrodžiai. Jie taip pat paprastai yra šiek tiek brangesni.

  • Riebalų deginimo prietaisai - Temos - Ligos, sveikata, vaistai - nemunoslenis.lt
  • Žolelėmis riebalams pašalinti iš kūno
  • Jei taip, jūs tikriausiai girdėjote ar manėte, kad norėdami gauti geriausius svorio rezultatus, turėtumėte dirbti savo "riebalų deginimo zonoje".
  • Ar pagalbiniai vaistai padeda numesti svorio
  • Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio Deginimas riebalų dėl biudžeto, 2 ingredientai kavai: padės atsikratyti pilvo riebalų Turinys Sporto medicinos gydytojas Kęstutis Linkus teigia, kad važinėjimas dviračiu gerina bendrą deginimas riebalų dėl biudžeto, formuoja raumenyną, leidžia pailsėti smegenims.

Paimkite VO2 max testą. VO2 zona de riebalų deginimas testas gali tiksliai parodyti jūsų kūno sugebėjimą pernešti ir naudoti deguonį mankštos metu. Šis testas reikalauja, kad dalyvis vaikščiotų ant pakopos ar pedalo ant nejudančio dviračio, kvėpuodamas veido kauke, kuri matuoja deguonies ir anglies dioksido lygį didėjant širdies ritmui.

Ši informacija gali būti naudojama nustatant, kuriame širdies ritme jūs sudeginate daugiausia riebalų ir kalorijų jūsų riebalų deginimo zonoje.

Fresh articles

Tai yra mažiausias techninis bandymas norint nustatyti jo riebalų deginimo zoną. Kita vertus, jei jūs galite lengvai kalbėti, tai yra, kad jūs nepakankamai dirbate.

pakišo jai riebalų degintoją

Jūs turite mokėti be vargo ištarti trumpą sakinį. Pasirinkus vidutinio sunkumo ir intensyvius kardio pratimus, galima pasiekti geresnių rezultatų.

  1. Svorio metimo papildas gnc
  2. Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio Deginti riebalus dėl biudžeto Sporto medicinos gydytojas Kęstutis Linkus teigia, kad važinėjimas dviračiu gerina bendrą savijautą, formuoja raumenyną, leidžia pailsėti smegenims.
  3. Kaip deginti riebalus vaikščiojant treniruotėmis
  4. Tinka svorio netekimas rio rancho
  5. Metabolinė dieta-efektyvus ir greitas riebalų deginimas, Riebalų ląstelių deginimas
  6. Patarimai riebalų deginimui

Tai dar teisingiau, jei jūsų tikslas yra numesti svorio. Pusę laiko atlikite vidutinio intensyvumo mankštą, kad pasiektumėte riebalų deginimo zoną.

Related Content

Šie pratimai apima: bėgiojimą lėtu greičiu, važiavimą dviračiu ar plaukimą. Tačiau tai gali skirtis tarp žmonių. Aukšto intensyvumo pratimų kategorijoje taip pat pasirinkite keletą kardiotreniruotės pratimų. Nors šie pratimai yra už riebalų deginimo zonos ribų, jūs sudeginsite daugiau kalorijų ir pagerinsite kūno širdies ir kraujagyslių sistemos būklę.

svorio netekimas sveikatos būklės

Paprastai viršutinėje zonoje sudeginama daugiau kalorijų nei riebalų deginimo zonoje kardio zonojekuriai paprastai priskiriami didelio intensyvumo pratimai. Tačiau bendras sudegintų kalorijų skaičius taip pat priklauso nuo treniruočių trukmės ir lengviau pratęsti pratimų laiką degimo zonoje, nes šie pratimai yra mažo intensyvumo. Iškelkite sau tikslą kiekvieną savaitę pasiekti bent minučių saikingo kardio treniruotės.

Temos, straipsniai, įmonės

Įtraukite kultūrizmo pratimus. Į savo savaitės treniruočių programą svarbu įtraukti jėgos treniruotes ar pasipriešinimą. Tai padeda išvystyti pakankamai raumenų, be to, padidina medžiagų apykaitą. Svorio treniruotės yra būtinos norint numesti riebalus. Bent dvi dienas per savaitę bent 20 minučių atlikite treniruotes su svoriais.

patarimai kaip numesti pilvo riebalus ir svorį

Kultūrizmo pratimus sudaro: treniruotės su hanteliais, izometriniai pratimai pavyzdžiui, tiesinimo pratimai ir pratęsimai ir Pilatesas.

Pasitarkite su asmeniniu treneriu ar treneriu. Jei norite sužinoti savo riebalų riebalai negali numesti svorio zoną ir kaip ja išnaudoti, būtų malonu susitikti su asmeniniu treneriu ar treneriu. Jie gali padėti rasti riebalų deginimo zoną ir sudaryti tinkamą treniruočių planą, kuriame būtų atsižvelgiama į šią informaciją.

Straipsniai

Kalbėkite apie savo tikslus su savo treneriu ar treneriu. Ar norite numesti svorio?

  • Riebalų deginimo treniruotė - Deginti riebalus dėl biudžeto
  • Prarasti riebalų per 3 dienas
  • Patarimai riebalų deginimui Patarimai riebalų deginimui Dažnai riebalų deginimas atrodo labai sunkus ir nelinksmas.
  • Numesti svorio valgyti viską ko norite
  • Ar vaikščiojate riebalų deginimo zonoje?

Ar norite padidinti savo raumenų masę. Tai leis pastarajam pritaikyti programą pagal jūsų poreikius. Taip pat paklauskite jo, kaip savo naudai panaudoti riebalų deginimo zoną.