Išmatuokite riebalų deginimo zoną

Atitinkamai šio tipo fizinio aktyvumo impulsų formulės apskaičiavimas skiriasi nuo aukščiau pateikto. Pasirodo, pulsas tiesiogiai prisideda prie riebalų deginimo išskirtinai kardio treniruočių metu. Jie perduoda duomenis riešo įrenginiui arba mobiliesiems programai, kad visą treniruotę galėtumėte pamatyti savo širdies ritmą.

išmatuokite riebalų deginimo zoną

Sukūrė dr. Barry Searsas Zonos dieta yra mažai kalorijų turinti dieta. Žadama deginti riebalus būdai deginant daugiau riebalų miegant ir miegant nejaučiant alkio.

išmatuokite riebalų deginimo zoną

Strategija yra subalansuoti trijų makroelementų: riebalų, angliavandenių ir baltymų suvartojimą. Zona negarantuoja didelio svorio netekimo iš karto. Per pirmąją savaitę galite tikėtis numesti maždaug svarą.

Tačiau žadama, kad visas numestas svoris bus riebalai, o ne raumenys ir ne vanduo.

Efektyvi 3 minučių preso mankšta - Efficient 3 minute abs workout

Akivaizdu, kad šis valgymo planas apima hormoninę kontrolę, kuri, bėgant savaitėms, tobulina ir kūną, ir protą. Manoma, kad vienas iš jo padarinių yra tai, kad drabužiai jums labiau tinka. Leidžiami ir draudžiami maisto produktai Nagrinėjama dieta apima tris valgius ir du užkandžius per dieną.

Pulso riebalų deginimas. Kaip apskaičiuoti riebalų praradimo širdies ritmą

Kiekvienas valgis yra baltymų, angliavandenių ir riebalų derinys. Mažai riebalų turintys baltymai vištiena be kalakutų, kalakutiena, žuvis Šios dietos metu labai svarbu gauti omega 3 riebalų rūgščių.

Širdies zona, skirta kardio treniruotėms by Wendy Bumgardner Share on Facebook Share on Twitter Naudokite 5 širdies ritmo zonas, kad galėtumėte veiksmingai naudotis Ar treniruojatės reikiamu intensyvumu? Naudodamiesi širdies ritmo zonomis, galite gauti geriausią intensyvumą savo kardio treniruotes norėdami gauti norimų rezultatų.

Kalbant apie draudžiamus maisto produktus, nėra tokių, kurie būtų visiškai uždrausti. Vis dėlto, jei angliavandeniai yra pagrindinis jūsų dietos elementas, jums gali būti sunku prisitaikyti prie šio valgymo plano.

Ir tai yra tokie maisto produktai kaip duona, makaronai ar grūdai nevaidina pagrindinio ar net antrinio vaidmens.

Širdies ritmo zonos

Taip pat skatinama vengti įvairių maisto produktų, įskaitant vaisius ir daržoves, kuriuose yra gana daug cukraus kukurūzai, morkos, bananai Proporcijos Santykiai yra labai svarbūs valgio plane, kurį sukūrė dr. Barry Searsas. Norėdami praktiškai pritaikyti šiuos procentus, padalykite plokštelę į tris lygias dalis.

išmatuokite riebalų deginimo zoną

Trečdalis plokštelės atitinka baltymus, o likusias dvi dalis - krakmolingi vaisiai ir daržovės. Galiausiai pridedama žiupsnelis mononesočiųjų riebalų. Rekomenduojamas šaukštas ypač tyro alyvuogių aliejaus arba riešutų, tokių kaip migdolai.

Kalbant apie kalorijas, tikslas yra pasiekti 1. Maždaug 1. Privalumai ir trūkumai Argumentai "už" Atsižvelgiant į didelį daržovių kiekį, taip yra dietos, kurią vegetarai ir veganai gali lengvai priimti.

Zonos dieta taip pat suteikia galimybę valgyti be glitimo, nes tai neskatina vartoti kviečių, miežių ar rugių. Tačiau jei norite visiškai išvengti glitimo, vis tiek turite pažvelgti į produktų etiketes.

Riebalų deginimo bpm diapazonas. Klasės taisyklės

Piktnaudžiavimas druska gali sukelti tokių problemų kaip hipertenzija. Šiame valgymo plane mažai druskos nes pabrėžia šviežius maisto produktus, o ne perdirbtus maisto produktus, kuriuose gausu natrio. Šie yra kiti jo pranašumai: Tai yra mažiau ribojanti nei kitos baltymų dietos. Tai gali stabilizuoti cukraus kiekį ir apriboti besaikį vartojimą.

Fresh articles

Daugumai žmonių, besilaikančių šios dietos, pavyksta numesti svorio. Contras Gali būti sunku gauti rekomenduojamą dienos kalcio kiekį. Dėl to gali trūkti skaidulų, vitamino C, folatų ir įvairių išmatuokite riebalų deginimo zoną. Tai gali sukelti stresą inkstams.

išmatuokite riebalų deginimo zoną

Tai gali būti per didelis riebalų kiekis žmonėms, kuriems reikia kontroliuoti kraujospūdį ir cholesterolio kiekį. Dėl alkio jausmo ir įprastų maisto produktų, tokių kaip ryžiai ar makaronai, sumažėjimo ilgainiui gali būti sunku laikytis. Zonos dietos taisyklės Visi valgio planai yra pagrįsti taisyklėmis ir rekomendacijomisir Zonos dieta nėra išimtis. Šie yra vieni reikšmingiausių.

Nuorodos kopijavimas

Visus būtinus pakeitimus patartina palaipsniui įvesti per kelias savaites, kol teisingai atitiksite visas savo gaires. Matematika yra svarbiausia laikantis šios dietos. Taip pat būtina stengtis subalansuotai paskirstyti penkis dienos patiekalus. Pusryčius reikia valgyti pirmąją ryto valandą.

Related Content

Laikrodis pradedamas skaičiuoti nuo to momento, kai atsikeli iš lovos. Be to, tarp kiekvieno valgio neturėtų praeiti daugiau kaip penkios valandos. Galiausiai Zonos dieta pataria prieš užmigti per praėjusias dvi valandas užkąsti. Norint išlikti sveikam ir stipriam, būtina sveiką mitybą derinti su reguliaria mankšta. Zonos dieta rekomenduoja saikingai, bet nuosekliai mankštintis.

Apskaičiuojamas jūsų riebalų deginimo širdies ritmas

Puikus pavyzdys - kasdien pusvalandį pavaikščioti greitai. Dviračių sportas ar plaukimas taip pat laikomi geromis galimybėmis, jei tik išvengsite pervargimo. Derinkite aerobinius pratimus su minučių jėgos treniruotėmis kasdien. Straipsnio turinys atitinka mūsų principus redakcijos etika. Norėdami pranešti apie klaidą, spustelėkite čia.

  • Širdies ir kraujagyslių pratybų širdies zona
  • Tai puikiai tinka pradedantiesiems, tiems, kurie nėra geros fizinės formos ir tik pradeda reguliariai sportuoti.
  • Vis dėlto jums nebūtinai reikia nieko išgalvoto, kad gautumėte pagrindinį širdies ritmą.
  • Kokiu pulsu deginami riebalai Jūs apskaičiavote savo širdies ritmo zonas, apskaičiavote ramybės būsenos ritmą ir jo maksimalų dažnį.
  • Kaip numesti krūtinės riebalus per mėnesį

Visas kelias į išmatuokite riebalų deginimo zoną Stilingi vyrai » Tinka » Zonos dieta Jums gali būti įdomu.