Lieknėja prancūziškai

Kodėl greitai lieknėti gali būti pavojinga? Mylėkite save ir kaskart lėkštę pridėkite įvairių produktų, tačiau po nedaug. Labai svarbu, kad palaikytų ir aplinkiniai: šeimos nariai, kolegos, draugai. Natūralu, kad mūsų protas, kūnas stengsis priešintis tam, kas mums kelia neigiamas emocijas.

Į stilingas ir žavias prancūzes dairosi visas pasaulis, jomis žavisi ir vadina vienomis gražiausių moterų.

Laikas lieknėti. Prancūziškas požiūris

Kaip jos išlaiko svorio netekimas spa ispanijoje figūrą arti tobulumo?

Ogi visai paprastai! Išmėginkite prancūzių patikrintą metodą ir mėgaukitės gyvenimu. Prancūziška dieta Mitybos režimas, vadinamas prancūziška dieta varijuoja lieknėja prancūziškai valgiaraščiais ir variantais. Vieni teigia, kad ši dieta turėtų būti paremta angliavandenių ribojimu ir didesniu baltymų kiekiu, kiti - kalorijų skaičiavimu numesti svorio icd 10 pan.

Iš tikrųjų prancūziška dieta labiau net ne konkreti dieta, o dešimt principų, kurių laikantis ilgesnį laiką nereikės pergyventi nei dėl figūros, nei dėl to, kad negalite pasimėgauti gardumynais. Vis dėlto valgymas juk yra vienas iš gyvenimo malonumų! Taigi susipažinkime su dešimčia stebuklingų principų ir išmokime juos taikyti savo kasdienėje mityboje.

Prioritetas įvairovei Daugelis greitų dietų yra paremtos vieno ar kelių produktų vartojimu: pavyzdžiui, tris dienas valgomi tik grikiai arba tik ryžiai, varškė kaitaliojama su kiaušiniais ar vištiena ir pan.

Negalima sakyti, kad šios dietos nėra efektyvios, bet apetitas dažnai sumažėja dėl nemėgstamų ir atsibodusių produktų, tokių dietų laikytis sunku, be to, jos lieknėja prancūziškai organizmą, nes ribojant produktus gaunama mažiau naudingų medžiagų. Prancūzės tikriausiai tai puikiai žino, nes pirmasis jų mitybos principas - įvairovė.

lieknėja prancūziškai pirkti lieknas

Kas dieną ir kas savaitę ir kas mėnesį - visada rinkitės kuo įvairesnius produktus. Eksperimentuokite ir išmėginkite įvairių sveikų produktų derinius, gaminkite salotas, užkandžius, troškinius, o jei norite pasimėgauti greitu maistu leiskite sau ir gabalėlį picos.

Mylėkite save ir kaskart lėkštę pridėkite įvairių produktų, tačiau po nedaug. Pavyzdžiui, kiaušinienė iš vieno kiaušinio patiekta kartu su mažutėle gruzdintos duonos riekele, gabalėliu sviesto ir šviežiomis daržovėmis bus skani, ne per daug kaloringa ir soti.

nemunoslenis.lt - Prancūziška dieta

Kokybė itin svarbu Bent tris kartus per dieną stenkitės valgyti ar užkandžiauti kokybiškais produktais. Ką reiškia kokybiški? Tai organizmui naudingų medžiagų, mineralų turintys produktai, tokie kaip, pavyzdžiui, įvairiausi sūriai, mėsos gaminiai, jogurtas, švieži vaisiai ar netgi taurė vyno. Gali pasirodyti, kad save lepinti geros kokybės skaniais produktais labai brangu, bet prisiminkite, kad mėgaujantis maistu reikia valgyti po nedaug ir labai palengva - kitaip to ypatingo skonio ir nepajusite.

lieknėja prancūziškai riebalų degintojų svorio metimo rezultatai

Net ir nedidelis gabalėlis įspūdinga skonių gama pasižyminčio sūrio bus daug geresnė investicija nei pokelis pieniškų dešrelių ar litras sintetinio jogurto. Atkreipkite dėmesį į porcijos dydį Mėgaukitės įvairiu ir gardžiu maistu tris - keturis kartus per dieną, tačiau nedidelėmis porcijomis. Dar du kartus galite lengvai užkąsti. Itin svarbu vengti persivalgymo, stengtis, kad nei vieno valgymo metu nebūtų vieno vienintelio dominuojančio produkto - išlaikykite proporcijas.

Tiek viešojo maitinimo įstaigose, tiek parduotuvėse gausu akcijų, kurios skatina už mažesnę kainą įsigyti daugiau produktų.

Mitybos specialistas R. Stukas: „Miego stoka – viena iš antsvorio priežasčių“

Saugokitės šių pasiūlymų - paprastai tokiomis akcijomis stengiamasi privilioti kainai jautrius pirkėjus, bet be kainos daugiau naudos jos ir neturi. Jei rinksitės tai, ką mėgstate ir kreipsite dėmesį į kokybę atrasite puikių produktų už optimalią kainą. Sulėtinkite tempą! Ne paslaptis, kad prancūzai - tikri gurmanai, todėl valgymas jiems tarsi nedidelė savotiška ceremonija, ritualas, kuriuo jie kasdien mėgaujasi.

Išmėginkite tai ir jūs, tikriausiai, liksite sužavėta. Venkite valgyti paskubomis, o jei kitaip lieknėja prancūziškai, geriau atidėkite valgymą Taip, prancūzai tikrai nevengia mėgautis maistu net ir vėlai vakare, o taisyklė nevalgyti po šeštos vakaro čia tiesiog neegzistuoja.

Dietos, kurias sukūrė prancūzai

Prieš valgant ne tik paruoškite maistą ir gražiai, bet paprastai jį paserviruokite. Visada susitvarkykite stalą, jei norite pasistatykite taurę vandens, padėkite padėkliukus ir pan.

Pasirūpinkite savimi, nors ir nėra jokios šventės! Valgykite ramiai, neskubant ir mėgaukitės kiekvienu kąsniu, atraskite maisto skonius ir aromatus.

Lengvas sveikų saldainių receptas -- Ruta Does

Vertinate visa tai pesimistiškai? Išmėginkite, nes tai tikrai veikia! Gyvenimo džiaugsmas Sakoma, kad prancūzai yra tie, kurie tikrai moka džiaugtis gyvenimu. Pasimokykite iš jų ir visada mėgaukitės tuo, ką valgote, sutelkite dėmesį į pojūčius ir emocijas, kurias jums sukelia skanus maistas.

Niekada saves negraužkite ir nesigailėkite, kad suvalgėte per daug, atsikratykite kaltės ir mitybos rėžimo jausmo.

lieknėja prancūziškai ar įžymybės naudoja riebalų degintojus

Taip pat venkite valgyti priešais televizorių ar kompiuterį, neskaitykite knygos ar laikraščio. Jei valgote - skirkite visą savo dėmesį valgymui. Išimtimi gali būti tik maloni diskusija su jums palaikančiais kompaniją žmonėmis, šeimos nariais ar bičiuliais. Lieknėja prancūziškai jei tema reikalauja aršaus argumentavimo, geriau atidėkite ją laikui, kai po valgio gersite kavą ar arbatą.

Pajuskite malonumą Mažytis gabalėlis šokolado gali turėti labai labai didelį poveikį. Tik suteikite jam progą. Rinkitės aukštos kokybės, daug kakavos turintį šokoladą be priedų - jis ne tik labiausiai vertinamas, bet ir yra mažiausiai kaloringas, nesukelia alergijos ar bėrimo grėsmės ir atskleidžia visą skonių gamą.

Laikas lieknėti. Prancūziškas požiūris | nemunoslenis.lt

Mėgaukitės kiekviena akimirka Norint įsisavinti šį principą reikės optimizmo. Jei išsiruošėte į netoliese esančią parduotuvę - keliaukite pėsčiomis ir apžiūrėkite savo gatvę: gal pas kaimyną pražydo gėlės, o galbūt sutiksite kokį pažįstamą. Nevažiuokite mašina ir nespastebimai išnaudosite daugiau kalorijų. Pamirškite skaičius Kreipkite dėmesį į tai, kas jums patinka ir kas skanu.

Ne visada liesesni produktai yra tinkamiausias pasirinkimas - gali būti, kad jie kaip tik suteikia tik bereikalingas kalorijas, o ne naudą organizmui. Taip pat nevarginkite savęs ir kalorijų skaičiavimu. Jei valgysite lieknėja prancūziškai porcijomis ir įvairų maistą, tai nėra būtina. Geriau stebėkite savo savijautą ir kūną: jei svoris didėja, reikėtų peržiūrėti valgiaraštį: galbūt valgote dėl emocinio alkio, streso ar kitų priežasčių, pamirštate mėgautis kiekvienu kąsneliu.

Mąstykite logiškai Jei pietūs buvo itin sotūs, vakarienė turėtų būti lengvesnė, kad neapsunkintų savijautos ir nesukeltų tingulio. Jei nespejote suvalgyti pusryčių - lieknėja prancūziškai nedidelį užkandį, kuriam tikrai rasite laiko arba per pietus leiskite sau pasimėgauti papildomu skanumynu. Vanduo Dažnai manome, kad esame alkani, nors iš tikrųjų lieknėja prancūziškai nėra tikrasis alkis. Išsiaiškinti, ar tikrai norime valgyti gali padėti vanduo - jei lieknėja prancūziškai netikras, vanduo jį numalšins.

Neribokite savęs, jei jaučiate troškulį, nes vanduo prieš valgį ar valgio metu padeda geriau pajusti skirtingų produktų skonį, greičiau suteikia sotumo jausmą ir aprūpina organizmą taip būtina drėgme. Laisvalaikio gido Anonsas.